Sol i sinne, brun inne.

Solen skiner medan jag sitter inne med en liten, stackars sjukling.
 
Förra sommaren fällde någon en spydig komentar som satt där den skulle "Det syns då att du inte har haft tid att sitta ute något i sommar..." Detta fick mig att ställa mig framför spegeln och granska min hudton, och då stod det klart; solning och mammaliv klickar inte, så denna sommar har jag beställt brännan på posten, och jag har fallit pladask.
 
Att använda brun utan sol är en procedur i sig, men plussidan är övervägande. Efter en noga utförd smornings-ritual får du en snygg, jämn bränna utan orosmolnet av kommande, extra, rynkor hängande över dig. Så om några år, då denna tidigare nämnda person pressar i solen och göder sitt åldrande, då är det min tur att fnittra. I tysthet.
 
Faux Tan, Bare Minerals.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig.

2012-07-11 @ 15:22:36
URL: http://mannnagryn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0