Temastyling.

Under en fredag för några veckor sedan fick vi i uppgift att göra en temastyling med inspirationen Edens Lustgård. I styling skulle vi, på ett eller annat sätt, föra in en fri tolkning av naturen i maken och stylingen. Jag hade turen att få sminka en väldigt snygg vän, och resultatet blev så bra!
 
På torsdagskvällen smög jag mig ut och pallade mängder av rönnbär och små röda äpplen. Efter detta hade jag det jag gjorde då alla rönnbär skulle träs på sytråd som jag sedan flätade ett hårband av. Äpplena trädde jag även dessa på tråd och använde som ett riktigt häftigt halsband. En neutral make toppad med orangea läppar fick lämna plats för bären och äpplena att stå i fokus.
 
Jag bjuder även på en Bakom Kulisserna-bild där jag och vår ormskötare för dagen försöker tygla vår slingande vän, Mr Snake, vilken jag förövrigt inte är speciellt förtjust i...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0