Barnvagnspanik.

I natt kommer jag drömma om barnvagnar... Jag sitter fast, mitt i djungeln, barnvagnsdjungeln.

Jag vill ha en vagn som uppfyller mina orimliga krav. Jag suckar åt mig själv då kravlistan växer för var dag. Vagnen ska vara lätt, liten, rymlig, hållbar, snygg och inte kosta en förmögenhet, vilket i princip alla kvalitétsvagnar gör.

Som grädde på moset har jag förälskat mig i en vagn som troligtvis inte matchar det jag egentligen är ute efter. Vagnen finns inte heller att få tag på i Umeå och är slutsåld på varenda nätbutik. Vagnen, June från EasyWalker, är skadligt snygg men ser oroväckande liten ut. Och är det något Ebbe inte är så är det liten. Liten vagn till stor pojke, ni hör själva, problemos.


EasyWalker, june


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0